Friday 24 October 2008

23号:半夜1点

今天我第一次在学校喝饮料。。
60p。。
因为我来不及吃早餐。。
然后肚子痛!
不要换吗?好咯~
不要CONVERT!
要侮辱人的话,
请你考虑后果
我不是时常都很好欺负的!
ARASO??
今天风很大,
不要怀疑,
我真的会被吹走。。
我的学校面海靠山。。
你们知道上课容易放学难吗?
上课下山,放学爬山。。
JM叫我不要看天空,
会很EMO。。
去看海,
好的,
决定下TOWN去看海
把我的心事告诉海洋,
然后飘去远远的地方,
永远不要回来,
TORAWA ANDWAEJO
!!
恶魔训练班
我该不该上课
很残忍的感觉
可是,
我再也不想被“过份”依赖
你是时候,自己依赖自己
나는 당신이 당신의 생활을 처리할 것을 돕고 싶지 않다
나는 당신이 당신 것을 결정할 것을 돕고 싶지 않다
나는 당신이 자랄 것을 돕고 싶지 않다
不要再这样对我好了
可以吗?
累格-ing
老师,学费可以减半吗?
(~ o ~)~zZ
fYi

3 comments:

janetgan said...

haha...f girl, newcastle wind also big oh yesterday.. the wind blow me home oh.. not i walk home oh..!!

Fyiona said...

wei..
u know my hostel is uphill...
u know when u walk home, and the wind sometimes may blow at ur opposite side..
sad....
it stops u from walking forward...

janetgan said...

yyayayaa...even though my house not up hill, but always kan, the wind blow me go uni, or blow me go home!! damn!! sometimes it doesn't.. i tot the wind doesnt want me to go to uni! aha!!