Friday 3 April 2009

放下分三种

放下分3种
第一种是好好谈判然后恼羞成怒
第二种是试图驱赶
第三种的是接受,给它自由

我7月回去,
想看到健健康康
永远作风无所谓の你
没有疼痛地站在我的面前
接受疼痛
放下疼痛
那么抽象的事情
我相信你做到

现在的我,
要学习
接受无常
放下无常
我不讨厌你,我欢迎你
给你自由

送自己的生日礼物到了
5天就从香港运了过来
我以为要一个月呢

这是无常送我的礼物

~OMO~

3 comments:

Anonymous said...

I trust 采燕 will be OK for everything.
She has our wishes and support.
u gg back on July???
Which airline u taking???
When u gg back?
which date?
Want to go Thailand???
I gg to Thailand on 2nd July till 6th July??
Interested?

Fyiona said...

lol~~
im still at UK at that time
only be at KL on the 18th
muz come out and have a meet ya :>

Anonymous said...

no problem!!
C u then!